Ons verhaal over wat wij doen, hoe wij dat doen en vooral waarom wij dat zó doen, beschrijven wij in deze blogserie. De eerste blog “Alles of niets” gaat over ons product. In de tweede blog “MKB only” schrijven wij over onze doelgroep. En in deze blog, de derde en laatste in de serie dus, gaat over onze methode, de manier waarop wij werken.
We zeiden het al eerder: wij houden van duidelijkheid en eenvoud. Daarom ook maar één methode, namelijk een vast scherp tarief per maand. Denkend in quotes ter verduidelijking…:
“Niet één keer per jaar een joekel van een factuur.”
“Als je belt met een kleine vraag, dan heb je niet nog voor je ophangt al een factuur in je inbox te pakken.”
“Geen kleine lettertjes waarin staat dat voor alle overige vragen ons uurtarief 290 euro per uur is.”
“Wij willen dat je wél belt. Dus twijfel niet en bel. Liever tien keer te veel bellen, dan één keer te weinig.”
“Een kop koffie extra en bijpraten, al is het over de F1, kost bij ons geen 10 minuten à 290 euro per uur “
“Er is geen standaardoplossing. Iedere keer weer afhankelijk van de specifieke situatie. Het antwoord op vraag kan 180 graden anders zijn.”
“Duidelijkheid, geen verrassingen. Afhankelijk van de rechtsvorm van je bedrijf en het aantal personeelsleden weet je je prijs dezelfde minuut.”
Nee, iedere maand een factuur voor hetzelfde bedrag, een vast scherp tarief. Ongeacht het aantal vragen of telefoontjes.
Let wel … onze tips kunnen niet klakkeloos naar iedere specifieke individuele situatie gekopieerd worden. Fiscale voordelen zijn vaak eenvoudig te behalen, bij veel zaken ligt de kwaliteit in de nuance. Eén ding is wel zeker en makkelijk te realiseren. Door gezamenlijk proactief en regelmatig uw financiën tegen het licht te houden kan het u niet ‘overkomen’ dat u fiscaal voordeel misloopt. Deze blog is mede tot stand gekomen, door Femke Vrij van Vrijgevig, www.vrijgevig.com
Immers, goed advies is als een investering … het levert u per definitie meer op dan het kost.